JIM MORRISON - Veran svom duhu

JIM MORRISON - Veran svom duhu
maj 2023.

subota, 10. rujna 2022.

UZELAC DRAGAN, autor bloga

Poštovani čitaoci, pratioci bloga, možda se neko od vas pita zašto još jedan moj, naizgled istovetan blog?


 

Nakon tridesetak godina pisanja, stvaranja, lagano privodim kraju svoj opus, radeći na konačnim verzijama tekstova, koji su u međuvremenu doživeli desetine transformacija, pretvorivši se konačno i u knjige, njih tridesetak (naravno, samo ih je 6 za sada objavljeno, sedma je na putu ... a ko zna za dalje, sve je uglavnom u Božijim rukama...). 

Sa prethodna četiri teksta kreće serijal konačnih verzija svih mojih tekstova (koji su ujedno i delovi mojih budućih knjiga)... Nadam se da će neko od vas pronaći lepotu i inspiraciju za sebe... Ja sam na kraju puta, ali nekad davno učio sam od boljih... kao možda i neko od vas, sada...

 

Hvala Vam još jedno svima, na pažnji i poverenju... Uživajte, ko voli.

 

Srdačno Vaš, 

Dragan Uzelac 💗💗💗







Nema komentara:

Objavi komentar

Kraj Jima Morrisona